تهران در سال ۱۴۰۲ چهارمین کلانشهر آلوده کشور شد / هر خودروی فرسوده ۹ برابر یک خودروی غیر فرسوده آلودگی تولید می‌کند

تبلیغات بنری

بانک اطلاعاتی اخبار تحلیلی انتخاب (آسانتر):

عشق: تغییرات آب و هوا و رئیس مرکز ملی تغییرات آب و هوا: تهران به مدت 2 و 2 سال ، 2 و 2 درصد ثانویه آلوده ترین در کشور است.

هفتمین نشست کارگروه برای کاهش آلودگی هوایی ملی ، Tirte Ansari ، مدیر ملی تغییر هوا و آب و هوا و مدیر توسعه انسانی احمد طاهری ، مدیر محیط زیست انسان احمد طاهری ، احمد طاهری ، محیط انسانی محیط زیست انسان ، مدیر محیط زیست انسان است.

احمد طاهری ، رئیس مرکز ملی تغییرات آب و هوایی: در سه سال گذشته ، شاخص کیفیت هوا برای مراکز منطقه ای ، این وضعیت ناشناخته و تهران را به همراه وضعیت غیرقانونی نشان می دهد. این به عنوان چهارمین بنیاد آلوده در این کشور شناخته می شود. در میان شهرهای صنعتی ، تهران بالاترین نرخ را پس از اصفهان ثبت کرد.

مقایسه کیفیت هوا در سالهای گذشته

به گفته طاهاری ، یک سال جداگانه در کیفیت هوا بود که به دلیل وزش باد شدید کند شد. اما در 2 سال ، به دلیل شرایط خاص ، مقدار کمی از آلاینده ها کاهش یافته است ، اما تأثیر جمعیت نیز باید در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: از نظر ذرات مشروط ، تهرام از نظر شرایط عمومی آلودگی هوا را دارد. در 1 تا 2 سال ، نظرسنجی ها در یک منطقه تمیز از روزهای تهران در یک منطقه تازه برای همه گروه ها قرار داشتند ، این واقعیت که آنها در یک منطقه تمیز قرار داشتند.

در 2 بررسی آلودگی

TAHANY: در 2 سال ، از ابتدای سال تا اوت ، دلیل اصلی رشد این لایه ازن ثبت شد. همچنین ، در نیمه اول سال ، ذرات نقش مهمی در افزایش آلودگی دارند.

“نیمه اول تجزیه و تحلیل آلودگی سال از آلودگی سال بیش از 1.5 میکرون است ،” رئیس مرکز ملی تغییرات آب و هوا. ” آمار جمع آوری شده در حدود سه آلاینده اصلی در تهران نشان می دهد که روزهای جهانی برای شش ماه دوم سال به وضوح ثبت شده است.

طاهاری افزود: همانطور که انتظار می رود ، بیشترین غلظت آلاینده ها در دو فصل به دلیل شرایط آب و هوایی به دلیل شرایط آب و هوایی است. مطالعات انجام شده تا 1-2 نشان می دهد که میانگین غلظت ذرات متوقف شده سه برابر بیشتر از مرز ملی است.

منابع تولید آلودگی هوا در تهران

رئیس میهن هوایی ملی و تغییرات آب و هوایی ذکر شد: نحوه تولید آلودگی هوا ، انتشار آلودگی باید در درجه اول بر اساس غلظت محیط زیست مورد مطالعه قرار گیرد. بیشتر ذرات مورد بررسی ذرات به طور مستقیم به رنگ سیاه منتشر نمی شوند ، اما در فرآیندهای ثانویه تشکیل می شوند.

وی گفت: “تقسیم این ذرات نشان می دهد که حدود 2 ٪ از آنها نیتریک هستند.” این ذرات به کربن ، یون ها و قطعات ابتدایی تقسیم می شوند. مطالعات نشان می دهد که 5 ٪ از ذرات متوقف شده در تهران ثانویه هستند و مسئله آنها به صورت گاز رخ می دهد که کمتر از 2 ٪ از آنها در طبیعت اصلی هستند.

استراتژی های آلودگی هوا

مسابقه در جلسه برای انجام کنترل ذرات متوقف شده ذرات در تهران ، نه تنها از کافی به اندازه کافی کافی نیست ، بلکه مدیریت زباله های گازی بلکه واکنش های شیمیایی را نیز شامل می شود.

زباله زباله سالانه در حدود 6000 تن رتبه بندی می شود

به گفته این کشور ، آلودگی این کشور حدود 6000 تن در سال تخمین زده می شود که از این تعداد حدود 6000 تهران مربوط به ذرات مشروط است. با این حال ، یکی از جاذبه ها در این آمار گنجانده نشده است ، که به این آمار کمک نمی کند ، که به این بیانیه زباله کمک نمی کند ، اما به این کمک نمی کند ، که به این کمک نمی کند ، که به این کمک نمی کند این بیانیه

وی ادامه داد: از ماده 5 قانون هوای پاک در مورد ماده 5 ، لازم است مقام اول را در محیط زیست کسب کرده و بسته به محیط زیست ، آن را به گروه ملی ارسال کنید. در همین راستا ، کلیه سازمان های اجرایی ، به ویژه وزارتخانه های نفتی ، نیروها ، کشور ، شهرداری ها و ترافیک ، باید اطلاعات خاصی را در مورد وضعیت آلودگی هوا و منابع آن ارائه دهند.

رئیس نیروی هوایی ملی و تغییرات آب و هوایی: تهران یکی از نکات مهم در تأیید آلودگی هوا ، سهم آلودگی و ساکن نسبت به فیلم ها است. طبق آمار ، 5 ٪ آلودگی هوا مربوط به وسایل نقلیه داخلی ، کامیون ها و اتوبوس های منفرد است ، به عنوان 5 ٪ باقی مانده از نیروگاه های صنعتی و نیروگاه.

به گفته وی ، ناوگان خودرو در تهران در حال حاضر 6000 است که از این تعداد 6000 نفر حاوی استانداردهای ایستاده نیستند. علاوه بر این ، 6000 اتومبیل نه تنها سازگار با محیط زیست هستند ، بلکه 6000 اتومبیل دارای استاندارد 2 یورو نیز هستند. آمار نشان می دهد که کل ناوگان تهران 5 ٪ از 5 ٪ استاندارد آلودگی را دارد که یکی از مهمترین اولویت ها برای کاهش آلودگی هوای پایتخت است.

هر ماشین منسوخ 5 برابر بیشتر از 5 برابر است

Taheriy همچنین تأکید می کند که Tehran Flyty به روز است ، که نقش مهمی در آلودگی هوا دارد. طبق تحقیقات ، 5 برابر بیشتر از یک ماشین غیر اجباری است. در این تصویر ، تعمیر و تعویض خودروهای منسوخ می تواند به طور قابل توجهی بر آلودگی هوای تهران تأثیر بگذارد.

“با در نظر گرفتن این آمار ، کاهش نظرسنجی هوا در تهران ، نوسازی محل حمل و نقل ، معرفی استانداردهای سختگیرانه تر در اطراف خودرو و تحمیل زباله رئیس سر است.” من مرکز هوای ملی و آب و هوا است تغییر در غیر این صورت ، روند آلودگی می تواند منجر به عواقب غیرممکن برای شهروندان و محیط زیست شود.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری entekhab

دیدگاهتان را بنویسید