خالق تجربه‌ای متفاوت در تبلیغات دیجیتال با واقعیت افزوده برای شهر فرش

تبلیغات بنری

بانک اطلاعاتی اخبار تحلیلی انتخاب (آسانتر):

این شهر با یک کمپین فناوری جدید برای جدا کردن مارک ها و نوآوری های دیگر متمایز است. حقیقت گسترده (ودکا)توسط آژانس اورانیوم ، یکی از شعب این شرکت قدم بزرگی در جهت ارائه تبلیغات تعاملی و مدرن برداشت. این کمپین افزایش تجربه نوآورانه در کاربران در بزرگترین رسانه های دیجیتال ایران از جمله سایت نن ، اخبار آنلاین و تشویق انجام شده

یک تجربه متفاوت با واقعیت گسترده در تبلیغات

در این کمپین ، مخاطب می تواند از توانایی ضرب سه مدل فرش انتخاب شده در مکان واقعی در خانه ها یا محیط خود استفاده کند. این تجربه شامل طراحی و طراحی رنگ و رنگ در یک محیط واقعی است که انتخاب مشتری را آسانتر و دقیق تر می کند. خود بیلبورد دیجیتال ، کاربر فرش را تکان می دهد و کوچکتر و بزرگ شده است.

چقدر برای استفاده از این ویژگی ساده است:

کاربران یک دکمه غربالگری ویژه در تخته حقیقت بزرگ شده در تلفن هوشمند شهر فرش دارند.

1. روی این دکمه کلیک کنید ، مهارت های واقعیت گسترده بدون نصب برنامه فعال می شوند و به فرش اجازه می دهد تا شبیه سازی های شبیه سازی شده را در محیط واقعی انجام دهند.

2. مخاطب می تواند فرش را با بازیابی و فضای زاویه ای آیریس تطبیق دهد.

کمپین نتایج اصلی: استقبال گسترده توسط کاربران

مهرون توسط آژانس اورانوس Mehron Paddia گزارش داد که شهر آن در همه رسانه ها در رسانه های خارج از کشور فعال است و ما قصد داریم تجربیات بسیار خلاقانه و تعاملی را ایجاد کنیم. وی خاطرنشان کرد: در شش روز ، وی خاطرنشان کرد که این کمپین 5 میلیون بار در گیاهان دیجیتال دیده شده است. کاربران 5 ٪ از این بازدیدها به طور فعال تحت تأثیر کاربران مورد استفاده قرار می گیرند ، مانند فرش و تغییر در اندازه گیری.

این تعداد بیش از 5 برابر تعامل بیش از 5 بار و تغییر تبلیغات دیجیتال است.

مدیر دیجیتال فرش نادیت نادیس است:

“هدف ما شهر فرشاین همیشه برای مشتریان تجربه خلاقانه و متفاوتی بوده است. با استفاده از فناوری فناوری حقیقت بزرگ ، ما سعی کردیم به جز تبلیغات ساده ، همکاری دیگری با مخاطبان خودمان ارائه دهیم. این فناوری به مشتریان کمک می کند تا محصولات را در فضای واقعی زندگی خود تصور کنند و انتخاب های آگاهانه تری انجام دهند. به این کاربران کمپین خوش آمدید ، ما تصمیم گرفتیم از فناوری های جدید در تبلیغات استفاده کنیم.

اکنون تجربه کنید!

این تجربه شگفت انگیز و نوآورانه را مشاهده کنید ، از طریق تلفن هوشمند خود به تابلوهای شهر فرش مراجعه کنید و از واقعیت گسترده برای انتخاب بهترین فرش لذت ببرید.

لینک نسخه ی نمایشی شهر فرش

صفحه نمایش بیلبورد دیجیتال مسابقه فرش

برای مشاهده محصولات و لذت بردن از خدمات از فرش شهر و لوازم خانگی بازدید کنید:

فرش و لوازم خانگی شهر: تهران ، پس از یک منطقه موزلاری

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری entekhab

دیدگاهتان را بنویسید