خودرو۴۵، مسیری برای تحول در بازار خرید و فروش خودرو

تبلیغات بنری

یک پایگاه داده اخبار تحلیلی (-) را انتخاب کنید:

کنفرانس مطبوعاتی که با حضور جینی ، معاون رئیس جمهور در فروش و موزابور ، معاون رئیس شعب خودرو ، گفت:

بازار خودرو در ایران یکی از مزاحم ترین فضاهای تجاری در کشور است. این بیانیه ای است که گائینی ، معاون متخصص خودرو ، وضعیت بازار را شرح داد.

وی تأکید کرد: با اشاره به تجربیات موفق جهانی مانند Otto One در اروپا ، اتومبیل 2 در هند و Cavak در امارات متحده عربی و خاورمیانه ، وی تأکید کرد: همه این مارک ها در صنعت خودرو به تنهایی شده اند و نقش مهمی در تسهیل ماشین بازی می کنند معاملات

رشد عالی برای اتومبیل ها

معاون رئیس جمهور در فروش خودرو گفت: “این شرکت طی یک سال با شعبه ای در Satarkhan ، تهران و چهار سنی کار خود را آغاز کرد.” علیرغم چالش هایی مانند اپیدمی تاج ، روند ثابت و فزاینده ای با دو شاخه و منابع انسانی در سال دوم داشت. در سال دوم ، به دلیل محدودیت های Kronist ، شاهد رشد کندتر بود و به دو شاخه و دو رسید ، اما از 2 ، روند توسعه شتاب گرفت و تعداد شاخه ها به 2 افزایش یافت. این تعداد به دو شاخه و منابع انسانی رسید سال دوم و – ، در سال دوم ، این خودرو شامل دو شاخه در دو شهر و منابع انسانی در بازار است.

معاون فروش این شرکت گفت: این خودرو ماه آینده تا 5 شعبه جدید باز خواهد شد و طبق برنامه توسعه ، قصد دارد تعداد شعب را به 4 شعبه و نیروی کار به 4 نفر افزایش دهد تا پوشش ملی ایران را فراهم کند.

مراحل فروش ماشین

GAEII سادگی و سهولت فرآیند فروش خودرو را به عنوان اصلی ترین مزیت رقابتی این سیستم عامل در سایر سیستم عامل ها توصیف کرد و توضیح داد: روند فروش خودرو پس از زمان و مکان تیم اشتغال و ماشین شروع به ثبت سایت در سایت کرد. به مرکز خبره در این مرحله ، وضعیت فنی و بدنه خودرو در 4 نقطه مورد بررسی قرار می گیرد و این نمایشگاه تحت نظارت متخصصان قیمت گذاری می شود. پس از آن ، ماشین وارد مرحله حراج می شود و پس از مذاکره با فروشنده ، در صورت توافق ، اسناد اتومبیل به عنوان وام به شرکت نگهداری می شود و مبلغ معامله در فروشنده واریز می شود.

ظرفیت حراج 6000 اتومبیل در سال

معاون معاون فروش خودرو گفت: “این پلتفرم پس از 5 سال کار ، موفق به حراج 6000 اتومبیل سالانه شد و سهم بزرگی از بازار خودرو در ایران ایجاد کرد.”

وی گفت: یکی از بزرگترین چالش های این سکو ، یعنی تحویل ماشین به خریداران در شهرهایی که ماشین دو شاخه نیست. در این فرایند ، اتومبیل ها از سه جاده حمل می شوند: 1 ٪ توسط تریلر ، 2 ٪ توسط تنها و اتومبیل و 2 ٪ با قطار.

یک ارزش برای مشتریان ایجاد کنید: سریع ، ایمن و آسان

این خودرو با تمرکز بر سه ارزش اصلی توانست مکان خود را در بازار متحد کند:

1. سرعت نقدینگی: در فضای سنتی ، فروش خودرو مدت زمان طولانی است ، اما این خودرو موفق شد کل روند فروش را در کمتر از دو ساعت به پایان برساند.

2. امنیت معاملات: براساس گزارش قضایی در سال دوم ، بیش از 6000 شکایت در زمینه فروش خودرو در کشور ارائه شده است ، اما حتی یکی از معاملات انجام شده در سکوی خودرو نیست. زیرا تمام مراحل معامله تحت نظارت دقیق شرکت انجام می شود.

3. جابجایی ماشین آسان است: با توجه به سیستم حمل و نقل گسترده ، خریداران می توانند اتومبیل های خود را از سراسر کشور دریافت کنند.

معاون رئیس فروش خودرو به عنوان یکی از اصلی ترین مزایای این سکو ، به عنوان درمان کوتاه مدت توصیف می شود.

وی ادامه داد: “کلیه پرداخت ها و بدهی های اتومبیل توسط ماشین دنبال می شوند و در آخر ، رسید پرداخت فقط به مشتری تحویل می شود.” این نظارت دقیق منجر به کل زمان روند معامله به مدت دو ساعت شد.

با این رویکرد ، این ماشین نه تنها مسیر فروش خودرو را محدود کرد ، بلکه استانداردهای جدیدی را در بازار فروش خودروهای ایران نیز تعیین کرد.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری entekhab

دیدگاهتان را بنویسید