TASNIM: رئیس فناوری معاون رئیس جمهور ، رئیس شرکت هواپیمایی قول داد که هیچ اقدامی استاندارد در سازمان سازمان و طراحی و تولید هواپیما وجود ندارد.
در اواسط سال جاری در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد هواپیمای چهارم ، ما هیچ مانعی برای اجرای پروژه های فناوری ایجاد نکرده ایم و هیچ محدودیتی در ارتقاء این پروژه ها ایجاد نمی کند. “
وی همچنین قول داد که در هفته آینده 4 هواپیمای DENSS منتشر شود. مذاکرات همچنین برای تأمین هواپیما به هواپیمایی ماکسن در حال انجام است.
شش ماه پس از این بررسی ، هواپیمای معاون ریاست جمهوری در هواپیمایی Kish اعلام نشد. – طراحی و تولید حمل و نقل هوایی این کشور برای طراحی و تولید 4 طرح در شرکت هواپیمایی کشور ، بدون آژانس مدنی طراحی شده است.
Jossey Pervzaneh ، رئیس اختیارات هواپیمایی کشوری ، هنگامی که به کار نظامی مشغول هستید ، می توانید هواپیما را طراحی کنید و آن را به صورت پروتکل های نظامی امتحان کنید.
وی ادامه داد که می خواست یک محصول تجاری را طراحی کند: در پروتکل های نظامی ، اولین قدم برای سازماندهی “بدنه طراحی” اولین قدم برای سازماندهی “دفتر طراحی” است. به روزرسانی های اطلاعات را بخواهید.
وی افزود: پس از تغییرات لازم و ویرایش در دفتر طراحی ، دفتر تأیید می کند که مجاز به طراحی هواپیما است. “
وی گفت: “هنگامی که دفتر طراحی را تغییر دادیم و تمدید کردیم ، باید اعلام کنیم که مجاز به طراحی هواپیما و رعایت استانداردهای لازم است.”
رئیس هواپیماهای مدنی که برای طراحی و ساخت طراحی هواپیما سازماندهی شده است ، پس از طراحی دفتر طراحی (DEA) کار طراحی را آغاز می کند.
Basfarzaneh گفت: در ایالات متحده و مستقیماً به ایالات متحده ، تصویب عملیات دفتر دفتر (سازمان تولید) نظارت بر عملیات طراحی است.
POA (سازمان تولید) مجوز رسمی شرکت ها و سازمانها برای تولید و تولید هواپیما و تولید هواپیما در اروپا است). این گواهی نشان می دهد که مطابق با استانداردهای امنیتی و کیفیت ، احتیاط ، تولید و آزمایش.
معاون وزیر مسیرها و توسعه شهرها: سازمان IPROS و روند تولید آغاز شده و روند تولید آغاز شده است. بعد از تولید ، تمام آزمایشات و آزمایشات لازم را انجام می دهیم و هرگونه تصادف را با دقت کنترل می کنیم. کلیه قوانین حمل و نقل هوایی و استانداردهای ایمنی به طور کامل تحت محصولات اجرا می شوند. هیچ یک از این مراحل در 4 هواپیمای Dervice پذیرفته نشد.
وی خاطرنشان کرد: طراحان هواپیماهای اختصاص یافته با اداره Aviath Civil هماهنگ هستند و این هواپیمای چهارم مبتنی بر طراحی شرکت خصوصی ایسفاهان است. من به این شرکت هشدار دادم. آنها در نمایشگاه کیر شرکت کردند و آن را بزرگ کردند. من به آنها گفتم که آنها باید اصول و استانداردهای مناسب را تصویب کنند.
وی گفت: “همه به شما توصیه می کنند که از اصول و استانداردها خودداری کنید.” ما باید یاد بگیریم که با قانون در کشور کار کنیم. اگر این روند ادامه یابد ، وظایف به طور پیش فرض طعم می دهند. باید عقل گرایی کشور باشد. به دلایل منطقی و دلیل جمعی باید کنار گذاشته شود.
رئیس هواپیمایی مدنی اکنون طعم و مزه ، تصمیمات ناگهانی و عاطفی را چشید: این شرکت همچنین برخی از قسمت ها را گرفته است ، اما ما گفته ایم که آنها اسناد را برای تأیید شهروندان ارسال می کنند. به آرامی
Tasfarzaneh یادداشت می کند: اگر اسناد مربوطه تصویب نشود ، 4 هواپیمای Dershorran کار و تولید نمی کند.