همراه اول و خدمات دیجیتال؛ تکامل از Telcoبه Techco

تبلیغات بنری

بانک اطلاعاتی اخبار تحلیلی انتخاب (آسانتر):

اخیراً ، سایت بانک جهانی (WorldBank) اخیراً توسط فناوری های دیجیتال و اصلاحات سیاسی در شرق آسیا اعلام شده است. گزارش بانک جهانی سهم خدمات در اقتصاد دیجیتال در منطقه را اعلام کرد.

“خدمات اغلب به دلیل دشواری و اصلاح تجارت شناخته می شوند ، اما ترکیب تجارت و اصلاحات در بسیاری از کشورها در بسیاری از اقتصادها انجام می شود. از این نظر ، تولید آسیای شرقی با رشد تولید صنعتی صادرات تولید می شود (EAP ) نقش اساسی در توسعه دارد. از همه اقتصادهای مهم منطقه. “

مفهوم و تأثیر تغییرات دیجیتال

به طور کلی ، تغییرات دیجیتالی به بهبود معاملات داخلی و بهبود خدمات به مشتری ، بلکه استراتژی کلان برای تغییرات سازمانی نیز کمک می کند. سازمان ها باید رفتارهای مشتری و نیازهای بازار را برآورده کرده و مدل های تجاری خود را دوباره ایجاد کنند. این استراتژی ها از جمله استراتژی ها ، تجربه مشتری ، توسعه فناوری و زیرساخت های امنیتی ، تغییر فرهنگ سازمانی و یک پایه حاکمیت قوی است. همکاری با شرکای خارجی و اکوسیستم های فناوری برای سرعت بخشیدن به تغییرات دیجیتال ضروری است.

آمار جهانی ، مطابق با جداول زیر ، دو رویداد مهم در جهان را در عواقب تغییر دیجیتال نشان می دهد.

1 – رشد سگ بسیار سریعتر از اقتصاد جهان است

2 – حرکت به سمت سیستم عامل های متمرکز محصول

• نقش Siolcy

بنابراین ، طبق توصیه های بانک جهانی ، سه اقدام سیاسی برای اطمینان از توسعه جامع و پایدار در زمینه آزادی و نگهداری بین فرصت ها و فرصت ها انجام شده است:

اول: آزادی و مقررات: کشورها باید به طور همزمان آزاد و تنظیم شوند. اطلاعات جدید نشان می دهد که آزادسازی خدمات باید تکمیل شود. با وجود اصلاحات قبلی ، بسیاری از کشورها رژیم نسبتاً محدودی برای خدمات دارند.

دوم: همکاری دولت با بخش خصوصی: دولت ها باید با بخش خصوصی همکاری کنند تا از زیرساخت ها و مهارت های لازم برای استفاده از فرصت های در حال توسعه اطمینان حاصل کنند.

سوم: اصلاحات داخلی و همکاری های بین المللی: این واقعیت که اصلاحات یک جانبه به بازار عرضه می شود باید به اقدامات همکاری بین المللی ختم شود.

• تکامل Teleco به Techco برای غول های ارتباطی

با این حال ، مطالعه مدل های جهانی نشان می دهد که یکی از اصلی ترین روش های خاتمه تغییرات دیجیتالی در جهان ، تکامل و عبور دستگاه های ارتباطی برای شرکت های TechCo است.

در واقع ، این شرکت های فناوری در شرکت های ارتباطات و ارتباطات می شوند. دقایق سنتی و خدمات میزبانی دقایق سنتی دقایق سنتی مدل تجارت و مدیریت اشتراک را به خود جلب می کند.

در این راستا ، فوربس ، این امر به مراحل زیادی نیاز دارد و آخرین فناوری و مدل های تجاری برای موفقیت بین اقتصاد دیجیتال در حال تغییر در حال تغییر است.

اپراتورهای ارتباطات از راه دور می دانند که باید بلافاصله نوآوری شوند که نمی توانند در پشت دنیای تجدید تجارت جدید خود باشند. کسانی که می خواهند رشد سریع برنامه های داده تشنه ، IoT (IT) و مشاغل به دنبال مدل های تجاری جدید و پایدار به شرکت های ارتباطات باشند.

بنابراین ، شرکت ها از فناوری های جدید برای تبدیل شدن به ابرها ، کلان و مصنوعی از نظر فکری ، شرکت های فناوری استفاده می کنند.

• اجزای اصلی مدل Techco

فن آوری های ابری: اپراتورهای ارتباطی برای موفقیت به آنها امکان می دهد خدمات جدید را شروع کرده و تقاضا را به سرعت افزایش دهند. آنها همچنین می توانند با استفاده از زیرساخت های ابری ، ارزش سرمایه و زیرساخت های عملیاتی را کاهش دهند تا به طور موثر مدیریت داده ها و ارتباطات کارآمد را مدیریت کنند.

– مطالعه هوش مصنوعی و دستگاه: AI / ML تجربه شخصی بیشتر مشتری از طریق پیشگیری و استفاده خودکار از مدیریت شبکه و همچنین تجزیه و تحلیل پیشرفته و اتوماسیون هوشمند.

– اکوسیستم های دیجیتال و شرکت ها: بسیاری از شرکت های ارتباطات از راه دور با ارائه دهندگان فناوری و سیستم عامل های خدمات دیجیتال و سیستم عامل های خدمات دیجیتال کار می کنند.

• برای تغییر telco به Techco استفاده می شود

شرکت های ارتباطات در جهان بیشتر از شرکت های فناوری می شوند ، زیرا اتحاد تکنولوژیکی و ادغام در حال رشد است. همکاری Vodafone با Google Cloud و Microsoft تکنیک های – و برخی از نمونه ها را برای گوش دادن به خود و توانایی های خود آزمایش کرده است.

– Microsoft Azuresi یک استراتژی ابر نارنجی

مایکروسافت آزوسی بر یک گام مهم برای پردازش یک گام مهم در اپراتور ارتباطات از راه دور به اپراتور ارتباطات از راه دور – مشاوران و خدمات دیجیتال تأکید می کند.

براساس این قرارداد ، نارنجی به فضای ابر آذربا با هدف تقویت راندمان عملیاتی و انتشار سیستم عامل های مختلف و نقاط خدمات مشتری منتقل می شود. این امر باعث می شود مشتریان بتوانند تعامل مشتریان را تغییر داده و قابلیت های مدیریت شبکه را در استفاده از فرصت های آموزشی در لاجورد و لاجورد تغییر دهند. او با استفاده از یک هوش مصنوعی ، انتظار الزامات شبکه نارنجی را دارد و تنظیمات زمان واقعی را انجام می دهد و قابلیت اطمینان خدمات و تجربیات کاربر را افزایش می دهد.

علاوه بر این ، این همکاری همچنین در توسعه راه حل ها در زمینه هایی مانند سلامت و شهرهای هوشمند با استفاده از زیرساخت های ابری لاجورد قوی نقش دارد. این منجر به داده های مؤثر از داده های نارنجی می شود و در نتیجه خدمات نوآورانه ای ایجاد می شود که باعث بهبود اتصال کاربران و گسترش پیشنهادات دیجیتال می شود. از طریق این ابتکار عمل ، نارنجی نه تنها فعالیت های خود را ساده می کند بلکه موقعیت آنها را به عنوان پیشگام تغییرات دیجیتال ارتقا می بخشد.

– یک استراتژی کامل از AT&T کار با مایکروسافت

توافق نامه AT&T همچنین اپراتور ارتباطات را به دنیای مهاجرت ابری نشان داد و هوش مصنوعی را معرفی کرد. براساس شرایط قرارداد ، AT&T-ATNET چندین برنامه زیرساخت متوسط ​​را به عنوان بخشی از پروژه مشترک ابری پخش کرد.

هدف از ساده سازی زیرساخت های AT&T کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش عملکرد عملیاتی آن از طریق برنامه و وسایل هوش مصنوعی آزور بود. این استراتژیک به استفاده از فناوری AT&T 5G اجازه می دهد تا با استفاده از استفاده از فناوری AT&T ، استفاده از فناوری 5G را با استفاده از فناوری 5G تسهیل و بهینه سازی کند. کاربر AT&T AT&T از پیش بینی های زمان واقعی برای محموله شبکه و مدیریت داده استفاده می کند و قابلیت اطمینان سرویس ارتباطات را با برخورد شبکه افزایش می دهد.

علاوه بر این ، از منبع داده AT&T یا Eggange Commering از مایکروسافت استفاده می کند ، که به ایجاد آخرین کاربر برای ایجاد منابع محاسباتی نزدیک نیاز دارد. این رویکرد برای برنامه های تأخیر به تأخیر افتاده به عنوان واقعیت گسترده و واقعیت مجازی بسیار مفید است.

برای AT&T ، پردازش داده های نزدیکتر سریعتر است و می تواند منجر به خدمات کلیدی شود ، که به بهبود تعامل کتابچه های استفاده شده در خدمات واقعی کمک می کند.

علاوه بر این موسسات ، می توان از طریق مشارکت در توسعه سرمایه گذاری ، خرید و خدمات دیجیتال ، تغییرات دیجیتالی را توسعه داد.

• تغییر دیجیتال و اولین تلفن همراه

ایران به مدت 5 سال در کشور و بزرگترین اپراتور کشور در کشور و منطقه به مدت 5 سال از جمله فناوری شرکت ارتباطات از راه دور طراحی شده است. شرکت (TechCo).).

به عبارت دیگر ، حرکت اولین تغییرات دیجیتال دیجیتال علاوه بر برنامه استراتژیک لایه های اصلی “داخلی” و “زیرساخت های شبکه” در نظر گرفته می شود.

بنابراین ، اپراتور ارتباطات برای سازماندهی یک ساختار سازمانی برای سازماندهی مستقل و توسعه تجارت دیجیتال و تقویت ساختار سازمانی از طریق بهینه سازی ساختار سازمانی سازماندهی می کند. به عبارت دیگر ، اولین همراه وظایف اصلی و مشاغل اصلی را توسعه داد ، که از طریق آن بیشترین تعداد تغییرات برای سازمان های ایرانی ، صنعتی و دولت یکی از حامیان اصلی رشد و توسعه اکوسیستم دیجیتال ایران هستند.

اکنون حداکثر هزینه ایجاد و اجرای و اجرای چندین سیستم عامل و بیشترین تعداد آنها ، حداکثر هزینه بزرگترین سهام چاپ یک تغییر مهم در بالاترین رشد است.

بنابراین ، – ، بازار را توسعه داده و بازار خارج از گسترده ترین خدمات و مشاغل دیجیتالی و بالاترین سطح دیجیتال و استراتژی اینترنت دیجیتال و مشاغل بزرگ و خارج از کشور را توسعه دهید. این امر به مرزهای کشور نیاز دارد.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری entekhab

دیدگاهتان را بنویسید