وزیر آموزش و پرورش: رقم یک میلیونی بازمانده از تحصیل صحیح نیست / تعدادی از این ارقام در خارج از کشورند، برخی در مدارس دینی‌اند و تعدادی هم علاقه‌ای به درس خواندن ندارند

تبلیغات بنری

یک پایگاه داده اخبار تحلیلی (-) را انتخاب کنید:

مهر: وزیر آموزش و پرورش گفت که تعداد یک میلیون بازمانده نادرست است. برخی از این تعداد در خارج از کشور تعدادی از مکتب های مذهبی دارند ، برخی از آنها معلول هستند و برخی توجه به مطالعه دارند.

“نقش آموزش ابتدایی و موقعیت آن به حدی مهم است که این دوره برابر با تمام زندگی بشر است.”

وزیر آموزش و پرورش افزود: “رفتارها ، شخصیت ها ، ویژگی ها ، مهارت ها و دانش این دوره با تخصیص بهترین کیفیت ، تجهیزات و قدرتهای کار برای این دوره مرتبط است.”

وی گفت: “ما بهترین برنامه های مدرسه ابتدایی را طراحی می کنیم و به یک نقشه راه عمیق و دقیق نیاز داریم.” ما معتقدیم که منابع انسانی باید به بهترین وجه ممکن برای آموزش ابتدایی فراهم شود.

کازیمی گفت: “تجهیزات و امکانات لازم برای دبستان باید به بهترین وجه ارائه شود و کیفیت خدمات با کیفیت از جمله آموزش آموزشی و مربی تربیت بدنی به ایمان داخلی ما تبدیل شده است.”

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد که وضعیت آموزش ابتدایی ما به پروژه های ویژه نیاز دارد: کلاس های فوق العاده تر و لذت بخش تر باید در آموزش ابتدایی ارائه شود. مهمترین سیاست ما در زمینه آموزش ابتدایی ، همراه با رویکردی که داریم ، پوشش 100 ٪ است.

وی تأکید کرد که اگر دانش آموز در دبستان باز باشد ، ما باید مسئولیت پذیر باشیم و این یک خیانت واضح به جامعه و سیستم بشریت است.

کازیمی اظهار داشت که یک میلیون بازمانده از آموزش نادرست است. برخی از این تعداد در خارج از کشور تعدادی از مکتب های مذهبی دارند ، برخی از آنها معلول هستند و برخی توجه به مطالعه دارند. برای ما مهم است که بازماندگان آموزش و پرورش را جذب کنیم و هرگز نباید کوتاه شویم.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری entekhab

دیدگاهتان را بنویسید